Σε φουλ ρυθμούς δουλεύουν τα εργοτάξια στον οδικό άξονα Πάτρα-Πύργος που θα ενισχύσει την ασφάλεια των ταξιδιωτών και θα δώσει σημαντική αναπτυξιακή ώθηση στην Πελοπόννησο.
Εντός του 2025 θα παραδοθεί ο οδικός άξονας Πάτρα-Πύργος, όπως ανέφερε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, σε συνέντευξη του στον τηλεοπτικό σταθμό Action24, προσθέτοντας ότι τα εργοτάξια λειτουργούν στο φουλ και το έργο έχει μπει στις «ράγες» υλοποίησης.
Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο που θα μειώσει τον χρόνο ταξιδιού από την Αθήνα μέχρι τον Πύργο σε 2 ώρες και 45 λεπτά, θα ενισχύσει την ασφάλεια των ταξιδιωτών, ενώ θα δώσει σημαντική αναπτυξιακή πνοή στη Δυτική Πελοπόννησο και στα νησιά του Ιονίου
Ο οδικός άξονας Πάτρα-Πύργος, μήκους 75 χλμ. έχει συνολικό κόστος 332 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα 216 εκατ. χρηματοδοτούνται από την Ολυμπία Οδό (106 εκατ. ευρώ δάνεια και 10 εκατ. ίδια κεφάλαια) και τα υπόλοιπα από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το ελληνικό Δημόσιο.
Σχετικά με το έργο, αυτό αφορά στην αναβάθμιση ενός τμήματος 13 χλμ. (Μιντιλόγλι-Κάτω Αχαγιά) και την κατασκευή ενός νέου αυτοκινητοδρόμου μήκους 61 χλμ. Εν ολίγοις, πρόκειται για ένα νέο τμήμα της Ολυμπίας Οδού με μήκος περί τα 75 χζλμ.
Ο Όμιλος ΑΒΑΞ έχει αναλάβει την κατασκευή του πρώτου τμήματος μήκους 21 χλμ., από το Μιντιλόγλι έως τα Καραίικα. Αυτό χωρίζεται σε δύο τμήματα, με το πρώτο μήκους 13 χλμ. να είναι το πιο «δύσκολο» καθώς προϋποθέτει έργα διαπλάτυνσης στον υφιστάμενο οδικό άξονα. Μετά ακολουθεί ένα νέο τμήμα μήκους 8 χλμ.
Η Ελλάκτωρ έχει αναλάβει το τμήμα από τα Καραίικα έως τη Γαστούνη, που έχειμήκος 33 χλμ. και αφορά σε νέα χάραξη. Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ θα αναλάβει τα υπόλοιπα 21 χιλιόμετρα του έργου, από τη Γαστούνη έως τον Πύργο.
Ο νέος αυτοκινητόδρομος θα έχει δύο λωρίδες και Λ.Ε.Α. ανά κατεύθυνση με κεντρική διαχωρηστική νησία, ενώ μεταξύ άλλων θα κατασκευαστούν 8 κόμβοι, δύο πλευρικοί σταθμοί διοδίων (σε Κάτω Αχαΐα και Αμαλιάδα), 15 γέφυρες, 27 άνω και 37 κάτω διαβάσεις.